"Het Jaar Van"

Tijdens mijn stageperiode bij Uitgeverij de Bode in Zundert, heb ik deel uit mogen maken van dit toffe project.

 

In 100 pagina's blik je via interessante overzichten, prachtige foto's en indrukwekkende verhalen terug op de meest memorabele momenten van 2020 uit jouw regio. Kortom, een waardevolle bewaaruitgave.

Tijdens dit project heb ik van alle 15 edities de omslag en het binnenwerk mogen vormgeven.

IMG_0335_jpg.jpeg

"Ieder bedrijf of merk is het waard om gezien te worden"

Hoe groot jouw onderneming ook is, met een eigen identiteit begint het. In een tijd waar je door de hele wereld gevolgd kan worden, is het belangrijk om je te onderscheiden.

 

Ik geloof erin dat ieder bedrijf of merk een eigen verhaal heeft. Ik ben er om met jou dat verhaal om te zetten in een krachtig concept, ontwerp en strategie.

15

edities

  • Twitter
  • Instagram

6000

exemplaren

  • Twitter
  • Instagram

100+

pagina's

  • Twitter
  • Instagram

Alle edities zijn verkrijgbaar via de BodeShop en verschillende verkooppunten.

N-DW Business cards_1.jpg

Nagtzaam - De Wit

Advies en bemiddelen in zakelijke verzekeringen, op basis van persoonlijk contact. Zekerheid in ondernemen, dat is waar Nagtzaam - De Wit voor staat.

Toen zij begonnen heb ik de kans gekregen een huisstijl te ontwikkelen die bij hen past. Eerst heb ik het logo ontworpen, dat staat voor de twee oprichters die samen een brug vormen met hun relaties.

Daarnaast heb ik de visitekaartjes en het briefpapier ontworpen.

Think Green Energy

Think Green Energy is een fictieve energiemaatschappij. TGE staat voor duurzame energie wat voor iedereen te betalen is. Dus ook voor jongeren op een kamer of jonge gezinnen in een huis.

tge.jpg

Voor mijn examen Corporate Design moest ik voor TGE een huisstijl ontwikkelen die past bij hun boodschap. Duurzame energie voor iedereen.